







Crna Gora
Petrovac
DESTINACIJA
INDIVIDUALNO
POLASCI: 08.06. – 15.09.2022
TRAJANJE
Apartmani po lozom nalaze se na samo 200 metara od šljunkovite plaže u centru Petrovca. Nude klimatizovani smeštaj sa besplatnim bežičnim internetom. Svi apartmani imaju balkon. A-la-carte restoran je takođe na raspolaganju u okviru objekta.Sobe i apartmani u apartmanima Pod Lozom nude deo za sedenje sa televizorom i sopstveno kupatilo sa tušem. Apartmani imaju kompletno opremljenu čajnu kuhinju. Svi gosti mogu koristiti besplatan parking u okviru objekta.
Apartmani pod lozom – Petrovac | ||||||||||||
Cena iz tabele je izražena u evrima po osobi na bazi 9 polupansiona bez autobuskog prevoza | ||||||||||||
Termin boravka | 08.06. 17.06. | 17.06. 26.06. | 26.06. 05.07. | 05.07. 14.07. | 14.07. 23.07. | 23.07. 01.08. | 01.08. 10.08. | 10.08. 19.08. | 19.08. 28.08. | 28.08. 06.09. | 06.09. 15.09. | 15.09. 24.09. |
Broj noćenja | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 |
Usluga | PP | PP | PP | PP | PP | PP | PP | PP | PP | PP | PP | PP |
1/2 soba | 249 | 259 | 275 | 285 | 295 | 295 | 295 | 295 | 285 | 265 | 249 | 239 |
1/3 soba | 249 | 259 | 275 | 285 | 295 | 295 | 295 | 295 | 285 | 265 | 249 | 239 |
Legenda: 1/2 – dvokrevetna soba; 1/3- trokrevetna soba, PP – polupansion.
USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.
– UPLATA U CELOSTI: uplata kompletne cene aranžmana prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate u celosti odobravati popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen.
– UPLATA DO POLASKA: 40% akontacija prilikom rezervacije, ostatak do 14 dana pre početka korišćenja aranžma
– ODLOŽENO PLAĆANJE: 40% akontacija prilikom rezervacije,ostatak u jednakim mesečnim ratama čekovima građana do 25.12.2022., čekovi građana se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
– PLATNE KARTICE banke Intesa
– ADMINISTRATIVNA ZABRANA: 40 % akontacije prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama.OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA
Putnik je dužan da organizatora, lokalnog predstavnika organizatora ili lokalnu agenciju na koju je organizator uputio potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima izvršenih usluga, najkasnije u roku od mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju usmeno na mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Organizator je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: TRANS JUG TRAVEL d.o.o. BEOGRAD, KARAĐORĐEVA 77, mail: office@transjugtravel.rs; tel: +381 11 6649-219. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija je Jelena Filipović Lalević
NAPOMENE:
Za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 45 prijavljenih putnika po smeni.
Fotografije objekata, zbog raznovrsnosti struktura su izabrane nasumično i ne znače indentični izgled svake stambene jedinice, kupatila ili kuhinje.
Svi objekti u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperature tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
Prilikom prijavljivanja imena putnika potrebno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje u smeštaju. Vlasnik smeštajnog objekta zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
Čistoću i higijenu, tokom boravka održavaju sami korisnici. Prilikom napuštanja apartmana korisnici su dužni da izbace smeće iz apartmana.
Posteljina i kuhinjski inventar su sastavni deo smeštajne jedinice, dok peškire, sapun, toalet papir i druga sredstva za higijenu obezbeđuju sami korisnici.
U slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestima u kojima se smeštajne jedinice nalaze, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće smeštajnom objektu.
Predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.
Putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u vili.
Putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze. Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike, viša sila i slično).
Za sve stranke koje koriste sopstveni prevoz, bez obzira kako i kada su uplatili kompletan aranžman, vaučer, odnosno dokument o pravu da krenu na ugovoreno putovanje, biće izdat sedam dana pre datuma početka korišćenja aranžmana.
First i Last minute ponude-Organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na nadoknadu za razliku u ceni. Organizator putovanja, tokom čitavog trajanja putovanja – aranžmana, ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenta, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.
U slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
Agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije ili opis usluge u katalozima, web sajtovima i slično, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom program putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije putnika.
Agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 45) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa.
Uz sve objavljene programe važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora putovanja usaglašeni sa YUTA standardima i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja.Organizator poseduje Licencu OTP br. 103/2021. od 08.10.2021, uz Polisu br. 470000049561 od 08.10.2021. ugovorenu sa osiguravajućom kućom „Triglav“,a.d.o., Cenovnik br. 7 od 14.12.2021.